קורקינט איזי בייק EASYBIKE G4

OC5CPW4QCI
  • 6,600.00
    6,900.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
מודל G4 תוכנן עם עדיפות ראשונה לבטיחות.   זהו קורקינט שבו אין פרט מפרקי שנתון לכוחות שבר.  השילדה והצוואר במקשה אחת והקיפול מתבצע דרך מוטות ההיגוי .
בזמן רכיבה מפרקי הקיפול נמצאים בתוך המזלג ואין על מפרק הקיפול כוח. במודל זה קיימות רק סוללות 48v  עם קיבולת של 10 אמפר או 12.5 אמפר.  משטח העמידה עשוי ספוג מוקשה שיש לו יכולת שיכוך זעזועים . גלגלי ה 12 אינטש מעניקים לו חווית רכיבה מושלמת .
 

שילדה אלומיניום 6063 T5

משקל17.5 עם סוללה 48v 10Aמשטח דריכהאלומיניום עם גריפים.
אלומיניום עם שכבת EVA
במבוק 9ממ
במבוק 9 ממ + קרבון פייברמהירות25 קמ"ש בישראל
טווח נסיעה03 ק"מ עם סוללה 48V-10.0A
35 קמ עם סוללה 12.5 48Vטיפוס בשיפוע עם משקל 75 קג13 אחוזסוללהLi-ION NCM
48V-10.0A
48V-12.5A



זמן טעינה5 שעות עד 6 שעותמנוע250 וואט נומינלי
גיר פלנטרי + קלאצ
מומנט 29 ניוטון/מטר
מיקום: טבור גלגל אחוריבקרמקס 16 אמפר
חכם, מתוכנת , מותאם לצג S5 LCDצגLCD משולב עם מצערת. אפשרויות רבות לתיכנות הבקר.
הצגת מהירות,מרחק ,מתח ,מגוון אפשרויות להרחבת פונקציוליות כמו שינוי תאוצה ועוד
גלגלים12.5 אינץ' - פנאומטי
צמיגים
CST MODEL 62-203 12 1/2 X 2 1/4 C-3007-2
מעצוריםקידמי ואחורי דיסק מכאני
LOGAN 140mmמשקל מותרמקס 120 ק"ג .
משקל מומלץ עד 90 ק"גשינוי גובה כידוןניתן לשינוי עם טווח רחב לשינויאפשרות להתחלה בדחיפהכן. זוהי ברירת המחדל.הדלקה ושליטהשלט אלחוטיאזעקהאינטגרלית במוצרמגיני בוץאחורי וקידמי הגנה מלאה נגד מיים.קיפולמתקפל + נעילת קיפולאחריותשנתיים אחריות, סוללה שנה
חוקיותחוקי עם תעודה ,
נבדק ועומד בהנחיות משרד התחבורה . עומד בדרישות גלגינוע
EMC & LVD certification

G4 מבוסס על G3.1 עם השיפורים הבאים :
קיפול מוטות ההיגוי במקום קיפול הצוואר. (מבנה שילדה חזק יותר )
משטח דריכה בצורה אחרת , מעט צר יותר עם מגוון אפשרויות.
כנפיים שונו וניתן לבחור בין שחורים ללבנים . הכנף האחורית במבנה צר יותר , כנף קידמית חזקה יותר.
מעצורים עם דיסק 140 מ"מ במקום 160ממ שהיה ב G3.1
כיפול כידון בצורה שונה
הבקר ממוקם בצוואר עם פתח עליון
תאורה אחורית אינטגרלית מופעלת יחד עם הקידמית בהפעלה דרך הצג. שתי תאורות אחוריות בהבהוב (בולט הרבה יותר מתאורה קבועה)
מיקום רגלית עבר לאחורי הכלי והרגלית חזקה יותר .
החלפת סוללה קלה יותר תודות  לפתח עליון (אין צורך לפרק מנוע)
צמיגים של CST בפרופיל גמיש יותר, קל יותר  ורך יותר.
הסרה מהירה של גלגל קידמי ללא מפתחות (מקטין את גודל הכלי להובלה ברכב ) וכן נוח יותר בתיקון תקרים.
שלט ואזעקה כלולים .
אפליקציה בחיבור בלוטוס תגיע בהמשך.

ב G4 הצוואר והגוף במיקשה אחת . קיפול הקורקינט מתבצע במוטות ההיגוי . כאשר הקורקינט במצב רכיבה אין שום לחץ על מערכת הקיפול . זו הגדולה . עד היום אף חברה לא היצליחה לעשות מנגנון כיפול שלא סובל מבעיות.  ובדקנו את כולם היטב. גם היותר מוצלחים לבסוף נכשלים.  אנחנו באיזיבייק לא סובלים שום כשל . יצרנו מערכת כיפול ללא כשל.  השאיפה שלנו לפתח מוצר ללא תקלות עם עמידות לאורך שנים גם ברכיבה אגרסיבית.

נוחות תפעול המוצר חשובה מאוד אולם בטיחות הרוכב חשובה יותר . ב G4 העלנו את רף הבטיחות לרמה מקסימלית.  גם גלגלים גדולים וגם מבנה שילדה יציב ובטוח.
 

מחירו של ה G4  במעט גבוה יותר מ ה G3.1

ניתן לבחור בין שני צבעים , כנפיים , משטח דריכה בסוגים שונים.

x

#{title}

#{text}

#{price}